Automatizarea activităților de vânzare (SFA)

Gestionarea eficientă a punctelor de vânzare

Aveți acces în orice moment la informații legate de clienți, tipuri de locații, rute, detalii de contact, istoric comenzi, liste de prețuri, investiții facute în locații, orar de vizitare, condiții de creditare, termene de plată, blocări, gestionare contracte, introducere clienți sau puncte de vânzare noi.

Managementul complet al activităților de vânzare

Gestionați activitățile cotidiene legate de comenzi, încasări, retururi, targeturi de vânzări, gestionarea eficienței agenților de vânzări (timpi de vizitare, timpi de deplasare, număr mediu de vizite, vizite încheiate cu succes), gestionare facturi, livrări, retururi de marfă.

Chestionare personalizabile

Culegeți rapid informații din piață prin chestionare personalizabile, atât pentru produse proprii cât și ale competitței cum ar fi informații despre prezență, prețuri, urmărire promoții cu evaluare de impact în piață, număr de fete, prezența POSM-uri.

Rapoarte de business

Transformăți datele brute culese din teren în rapoarte statice și dinamice de business cu privire la vânzari, clienți, concurență, distribuție, acoperire, promoții, atingerea obiectivelor, investițiile în POSM-uri.
Module ale soluției optimal sales & merchandising
Presell (luare de comandă)
  • Gestionarea informațiilor despre produse, comenzi, încasări, clienți;
  • Întreținerea datelor despre puncte de vânzare;
  • Plan zilnic de vizitare la punctele de vânzare;
  • Luare de comandă;
  • Încasări.
Van sell (vânzare directă)
  • Gestionarea informațiilor despre produse, comenzi, produse livrate, încasări, clienți;
  • Întreținerea datelor referitoare la punctele de vânzare;
  • Plan zilnic de vizitare al punctelor de vânzare;
  • Gestionarea stocurilor pentru VAN : încărcări, descărcări, inventar;
  • Facturare;
  • Retururi de marfă;
  • Încasări;
  • Raportare.
Merchandising (chestionare)
  • Gestionarea informațiilor despre produsele proprii și concurente, POSM-uri, clienți;
  • Întreținerea datelor referitoare la punctele de vânzare;
  • Plan zilnic de vizitare al locațiilor;
  • Informații despre prezența produselor proprii și concurente;
  • Informații despre prezența materialelor de marketing (POSM) proprii și concurente;
  • Culegerea de informații despre starea echipamentelor instalate în locațiile clienților;
  • Culegerea de date în structuri de tip chestionar, definite de departamentul de Trade Marketing cum ar fi: număr de fețe, chestionar de prețuri și alte tipuri de chestionare necesare;
  • Monitorizarea promoțiilor;
  • Monitorizarea agenților și distribuitorilor;
  • Alte informații importante despre piață.
Beneficii oferite de soluția optimal sales & merchandising:
  • Creșterea vânzărilor companiei ca urmare a utilizării mai eficiente a timpului de lucru de către echipa de vânzări;
  • Creșterea productivității echipei de vânzări prin automatizarea completă a activităților desfășurate de agenți pe teren;
  • Îmbunătățirea planificării și controlului activității echipei de vânzări;
  • Organizarea eficientă a echipei de vânzare, optimizarea rutelor, a stocurilor și planificarea mai exactă a activităților;
  • Focusul echipei de vânzări pe activitatea de baza prin reducerea timpilor alocați activităților administrative;
  • Un grad mai mare de satisfacție a clienților;
  • Creșterea cantității și calității informațiilor referitoare la clienți și contacte pentru reprezentanții de vânzări;
  • Posibilitatea evaluării permanente a situației întregii echipe de vânzări față de obiectivele stabilite;
  • Gestionare mai eficientă a încasărilor;
  • Reducerea costurilor ca urmare a unui control sporit al activităților derulate de agenți pe teren;
  • Scurtarea timpilor de plasare și de validare a comenzilor înregistrate de agenți pe teren;
  • Managementul eficient al investițiilor în materiale promoționale (POSM);
  • Îmbunătățirea campaniilor de marketing și posibilitatea de a reacționa rapid la schimbările sesizate în piață ca urmare a analizei informațiilor deținute;
  • Obținerea de informații corecte cu privire la obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor;
  • Culegerea de informații actuale (direct de pe teren) despre prezența pe piață a produselor proprii și ale competitorilor.
10 motive ca să implementezi soluția SFA optimal sales & merchandising:
  1. Soluție matură și stabilă oferită de un leader în soluții de mobilitate;
  2. Interfață prietenoasă, atât pentru reprezentanții de vânzări, cât și pentru utilizatorii de server;
  3. Soluție cu funcționalitate cuprinzătoare, personalizabilă, parametrizabilă, care scurtează timpul de implementare;
  4. Soluția fiabilă demonstrată de implementările în mai multe industrii;
  5. Servicii de calitate de project management, proiectare, implementare și post implementare;
  6. Soluție bazată pe cele mai noi tehnologii și care poate rula pe toată gama de dispozitive (tablete, Pocket PC-uri, atat pentru Android cât și pentru Windows Mobile);
  7. Soluție care suportă mai multe limbi și seturi de caractere;
  8. Soluție SFA cu referințe de succes, testate de către Veritest și care a obținut premii în domeniu;
  9. Soluție independentă de semnalul GPRS;
  10. Sincronizare nativă, optimizată, multiuser.
Suntem încântaţi de colaborarea pe termen lung avută cu Optima Group. Buna cunoaştere a specificului business-ului de producţie FMCG, referinţele pe care le are Optima Group ca furnizor de solutuţii mobile şi faptul că am gasit un limbaj comun în discuţiile purtate de-a lungul timpului cu specialiştii Optima Group ne-au convins că avem în faţă un partener pe care te poţi baza. Parteneriatul cu Optima Group este unul de durată, iar profesionalismul dovedit de oamenii Optima Group ne oferă certitudinea că beneficiem de servicii de calitate. Fără soluţia Otima Group de automatizare a forţei de vânzări Optimal Sales & Merchandising, berea ar fi, probabil, mai scumpă.
Dan Costineanu IT BIS Manager, Ursus Breweries

cauți cea mai bună soluție de inventariere și automatizare a activităților de vânzare?

RO
EN RO