Servicii inventariere stocuri

Inventarierea corectă a stocurilor este o activitate esențială, cu implicații directe în profitabilitatea și performanța economică a oricarei companii. Fiecare organizație investește sume considerabile în activele fixe sau circulante, care asigură motorul derulării activității economice. De aceea, dincolo de obligația legală de realizare a inventarierii financiar-contabile, administratorii de patrimoniu trebuie să organizeze activitățile operative de monitorizare a tuturor elementelor de active. Serviciile de inventariere oferite de Optima Group acoperă toate tipurile de active fixe sau circulante: mijloace fixe, obiecte de inventar, stocuri.

Metodologia de lucru utilizată de Optima Group asigură imparțialitatea operațiunii de inventariere, agenții de inventar fiind independenți de gestiunea patrimonială. Inventarierea se realizează prin utilizarea terminalelor mobile echipate cu cititoare laser de coduri de bare sau etichete inteligente (RFID) pentru citirea etichetelor aplicate pe obiecte, astfel fiind confirmată existența fizică și identitatea corectă a obiectelor. Această procedură aduce beneficii imediate pentru acționari, consilii de administrație și conducerile organizațiilor patrimoniale, prin furnizarea unor rapoarte corecte și de încredere.

 

Cum funcționează?
Totul începe cu noi ascultându-vă pe dumneavoastră. Un inventar de succes nu se întâmplă pur și simplu. Acesta necesită planificare, comunicare și adaptare în funcție de specificul activității fiecărui beneficiar.
De ce să externalizezi inventarierea stocurilor?
Ai un număr mare de locații, distribuite în toată țara și în afara ei, și îți este imposibil să pregătești personalul pentru inventariere (comisia de inventariere). Stocurile sunt foarte mari iar pentru realizarea inventarului trebuie să închizi magazinul/depozitul, astfel vei pierde vânzările din zilele respective. Noi realizăm inventarul în afara programului de funcționare a magazinelor/depozitelor. Dacă ai suspiciuni în ceea ce privește corectitudinea rezultatelor inventarului realizat de către personalul magazinelor/depozitelor, noi vă punem la dispoziție o echipă formată din agenți de inventariere și coordonatori de echipă, care au experiență în acest domeniu și știu să gestioneze eventuale probleme ce apar pe parcursul desfășurării inventarului. Dispunem de echipe de inventariere în toată țara, astfel inventarierea se poate realiza simultan în mai multe locații.
Proceduri de inventariere stocuri
Realizarea inventarului se va face prin identificarea articolelor din locația clientului pe baza codurilor de bare cu ajutorul unui terminal mobil cu cititor cod de bare incorporat, având soluția software de inventariere instalată, precum și nomenclatorul de produse primit de la client. Se vor defini zone de inventariere prin coduri unice (arii) în interiorul fiecărei incinte de depozitare/prezentare marfă în care o să fie alocați agenți de inventariere care vor scana fiecare item individual, astfel încât identificarea produselor să fie una corectă. Procedura de inventariere utilizată de Optima Group asigură pe tot parcursul inventarului o buna funcționalitate. Datele scanate se descarcă prin conexiune wireless și pot fi acceste în timpul inventarului pe platforma noastră online.
Beneficiile serviciilor de inventariere stocuri
Externalizarea serviciilor de inventariere stocuri către Optima Group vă aduce un număr mare de beneficii. Fiind lider incontestabil pe piața din România pentru serviciile de inventariere stocuri, avem o experiență vastă la beficiari de prestigiu. Echipa noastră de project management are experiență în numeroase proiecte, pregătește un număr mare de agenți, majoritatea cu experiență îndelungată în acest domeniu, agenți pe care îi putem mobiliza într-un timp scurt. Echipele noastre de inventariere se regăsesc în toate județele țării, astfel putem realiza inventarul în mai multe locații simultan. Metoda noastră de lucru este optimizată și permite realizarea acestei operațiuni intr-un timp scurt. Beneficiem de instrumente performante pentru agenții de inventariere (terminale mobile performante, soluție software de inventariere bazată pe ultimele tehnologii în domeniu), procedurile noastre de lucru sunt certificate ISO 90001:2008. Vă punem la dispoziție datele în format electronic, acestea se pot vizualiza online, prin produse software proprii. Costul este unul corect și eficient asociat unui serviciu ireproșabil, vă influențăm pozitiv productivitatea și profitabilitatea. Scopul nostru este “maximizarea satisfacției clienților” – datorită controlului optim al stocurilor și al integrării cu procesele de aprovizionare, soluția asigură permanent produsele disponibile pe stoc, îndeplinind sau depășind așteptările clienților.
Domenii de activitate
Lucrăm in fiecare an cu peste 200 de parteneri din diferite domenii de activitate, precum retail, FMCG, bricolaj, telecom, bănci, sectorul public și altele.
Cât costă?
Tariful pentru serviciile de inventariere se stabilește în funcție de dimensiunea stocului, repartizarea geografică a locațiilor în care se realizează inventarierea, numărul de coduri unice din nomenclatorul de articole, perioada de desfășurare și frecvența realizării inventarierii.

 

Dorești să stii cât costa serviciile de inventariere stocuri pentru bussines-ul tău?

 

RO
EN RO