Solicită informații
Contacteaza-ne
Optima Group, lider pe piața de servicii de inventariere stocuri
Optima Group este lider de piață în domeniul serviciilor externalizate de inventariere a stocurilor din România și țările Europei de Est, implemetând aproximativ 80% din proiectele de inventariere a stocurilor de pe piață. Noi lucrăm în fiecare an cu peste 200 de parteneri din diferite industrii (DYI, retail, modă, FMCG, telecom, sectorul public și altele), cu care am construit relații de afaceri bazate pe încredere și profesionalism.
#1
pentru serviciile de inventariere de stocuri în România
80%
din piața românească de servicii de inventariere externalizate
> 120.000.000
de articole de stoc
inventariate anual
Top 5
cele mai mari proiecte de inventariere a stocurilor din România
> 3000
de locații inventariate
în fiecare an
> 600
de terminale mobile
de ultimă generație

Cum funcționează?

Totul începe cu noi să te ascultăm. Un inventar de succes nu se întâmplă pur și simplu. Este nevoie de o planificare atentă, comunicare deschisă și ajustare continuă. Ne adaptăm și ne organizăm în funcție de specificitatea beneficiarului, de domeniul de activitate, de tipul locației.

Realizarea inventarului se va face prin identificarea articolelor din locația clientului pe baza codurilor de bare cu ajutorul unui terminal mobil cu cititor cod de bare încorporat, având soluția software de inventariere instalată, precum și nomenclatorul de produse primit de la client. Se vor defini zone de inventariere prin coduri unice (arii) în interiorul fiecărei incinte de depozitare/prezentare marfă în care o să fie alocați agenți de inventariere care vor scana fiecare item individual, astfel încât identificarea produselor să fie una corectă. Procedura de inventariere utilizată de Optima Group asigură pe tot parcursul inventarului o bună funcționalitate.

Datele scanate se descarcă prin conexiune wireless și pot fi accesate și urmărite în timpul inventarului pe platforma noastră online. Cerem feedback după finalizarea proiectului astfel încât să ne îmbunătățim periodic performanțele dacă este necesar.
De ce să exernalizezi inventarele de stocuri către Optima Group?
Experiență
Fiind lider incontestabil pe piața din România pentru serviciile de inventariere stocuri, avem o experiență vastă la beneficiari de prestigiu.
Echipă
Echipa noastră de project management are experiență în numeroase proiecte, pregătește un număr mare de agenți, majoritatea cu experiență îndelungată în acest domeniu, agenți pe care îi putem mobiliza într-un timp scurt.
Acuratețe
Efectuăm inventarieri rapide și precise a stocurilor în magazine și depozite de orice tip sau dimensiune
Rapiditate
Serviciile de inventariere stocuri sunt efectuate în câteva ore, de obicei după ora de închidere a magazinului.
Echipamente
Avem echipe de la 1 la 500 de specialiști în inventariere dotați cu terminale portabile și alte echipamente specializate.
Distribuție geografică
Suntem capabili să efectuăm proiecte de inventariere în mai multe locuri simultan efectuăm până la câteva zeci de inventare pe zi.
Independență
Independență și imparțialitate – rezultatele obținute sunt corecte și obiective.
Soluție software
Platforma Optima de inventariere permite urmărirea inventarelor în timp real.
Metodologie
Adaptăm metodologia în funcție de specificitățile fiecărui beneficar.
Beneficiari către care am oferit servicii de inventariere stocuri
Industrii
BRICOLAJ (DIY)
HIPERMARKETURI
SUPERMARKETURI
MAGAZINE UNIVERSALE
FASHION & ÎNCĂLȚĂMINTE
FARMA & COSMETICE
LIBRĂRII & BIROTICĂ
MAGAZINE ELECTRICE & IT
BENZINĂRII
AUTO & ACCESORII
UTILITĂȚi
TELECOM
FMCG
SECTORUL PUBLIC
DEPOZITE
Opțiuni și servicii conexe
Alte servicii pe care le putem oferi:
inventar parțial concentrat pe grupuri de sortimente selectate
inventariere asistată efectuată de proprii angajați ai clientului, Optima furnizând echipamente, metodologie și supraveghere
inventarul echipamentelor (activelor) din magazine și depozite, inclusiv etichetarea cu coduri de bare sau Tag-uri RFID, dacă este necesar
servicii specializate pentru retail – merchandising, verificare produse lipsa la raft, verificare etichete de preț, mystery shopping
Peste 200 de clienți cu care lucrăm
Clienții nostri