Încredere, profesionalism, inovaţie. Trei elemente care definesc experienţa acumulată în cei 15 ani de activitate pe piețele din România și țările Europei de Est. Deoarece întreaga expertiza deţinută o investim spre a oferi clienţilor soluţii personalizate nevoilor lor, în fiecare an lucrăm cu peste 200 de parteneri care activează în diferite sectoare precum retail, FMCG, bricolaj, telecom, bănci, administrația publică și altele.
Cu o filosofie axată pe construirea relaţiilor de business de lungă durată, Optima a creat brandul “Optimal” ce oferă aplicaţii gândite folosind cele mai noi tehnologii IT, recunoscute la nivel internaţional şi disponibile pe o gamă largă de dispozitive electronice și mobile.
Pentru a ne consolida poziţia de vârf am investit în cea mai importantă resursă a unei organizaţii, oamenii. Valori precum efortul de a fi cei mai buni, cooperarea și lucrul în echipă, responsabilitatea şi învăţarea continuă sunt piloni fundamentali în crearea unui mediu de lucru lipsit de factori de stres, caracterizat prin cooperare, progres şi competenţă profesională.
Fondată ȋn anul 2002, Optima Group este una dintre cele mai importante companii specializate ȋn dezvoltarea de soluţii software mobile şi furnizarea de servicii de inventariere, cu sedii ȋn Bucuresti şi Cluj Napoca.
De peste 15 de ani oferim soluţii software inovative dedicate mediului antreprenorial care dezvoltă un proces eficient de manageriere al sarcinilor repetitive, influenţând astfel productivitatea, element esenţial în orice business. Know-how-ul nostru are în vedere bune resurse şi aplicaţii specializate pentru inventariere active, automatizarea activităților de vanzare, logistica, soluții de integrare și nu în ultimul rand, marketing.
Inventariere active
Inventariere stocuri
Business Intelligence
Inteligență artificială
Blockchain
Internet Of Things
RFID
Cloud
Aplicații mobile
Tehnologie smart
Colaborarea cu Optima Group s-a desfășurat în condiții excelente, echipa Optima, prin profesionalismul angajaților săi a oferit întreg sprijinul pentru finalizarea la timp și cu o acuratețe foarte bună a inventarelor planificate. Recomandăm Optima Group pentru serviciile externalizate de inventariere!
Serviciile furnizate de către Optima Group sunt în concordanță cu standardele internaționale de calitate iar profesionalismul angajaților este unul foarte bun. Recomandăm Optima Group pentru profesionalismul serviciilor de inventariere prestate!
În vederea asigurării serviciilor de inventariere electronică a mijloacelor fixe, Optima Group a dat dovadă de profesionalism, flexibilitate, seriozitate, forță de propunere și receptivitate la solicitările Băncii. Colaborarea s-a desfășurat în cele mai bune condiții, recomandăm societatea Optima Group ca pe un partener de încredere.
Colaborarea dintre noi și echipa Optima Group pentru serviciile de inventariere din locațiile Carrefour a fost foarte bună pentru toate cele 171 locații. Rezultatul obținut după procesul de inventariere a fost foarte bun din punct de vedere al acurateții și a fost realizat intr-o perioada scurtă de timp.