Solicită informații
Contacteaza-ne
Ne propunem să creăm un ecosistem format din oameni, tehnologie și proceduri
Cu o experiență de peste 15 ani pe piața din Romania și din alte țări din Europa în oferirea de soluții software și servicii, Optima își propune să devină unul dintre cei mai importanți furnizori din regiune. Sloganul nostru, “Business IQ.” se transpune în dorința noastră de a oferi soluții și servicii de înaltă calitate în funcție de modelul de business al fiecărui client în parte.

Încredere, profesionalism, inovaţie. Trei elemente care definesc experienţa acumulată în cei 15 ani de activitate pe piețele din România și țările Europei de Est. Deoarece întreaga expertiza deţinută o investim spre a oferi clienţilor soluţii personalizate nevoilor lor, în fiecare an lucrăm cu peste 200 de parteneri care activează în diferite sectoare precum retail, FMCG, bricolaj, telecom, bănci, administrația publică și altele.

Cu o filosofie axată pe construirea relaţiilor de business de lungă durată, Optima a creat brandul “Optimal” ce oferă aplicaţii gândite folosind cele mai noi tehnologii IT, recunoscute la nivel internaţional şi disponibile pe o gamă largă de dispozitive electronice și mobile.

Optima
Vision

Cultura
noastră

Pentru a ne consolida poziţia de vârf am investit în cea mai importantă resursă a unei organizaţii, oamenii. Valori precum efortul de a fi cei mai buni, cooperarea și lucrul în echipă, responsabilitatea şi învăţarea continuă sunt piloni fundamentali în crearea unui mediu de lucru lipsit de factori de stres, caracterizat prin cooperare, progres şi competenţă profesională.

Soluţiile
Optima

Fondată ȋn anul 2002, Optima Group este una dintre cele mai importante companii specializate ȋn dezvoltarea de soluţii software mobile şi furnizarea de servicii de inventariere, cu sedii ȋn Bucuresti şi Cluj Napoca.

De peste 15 de ani oferim soluţii software inovative dedicate mediului antreprenorial care dezvoltă un proces eficient de manageriere al sarcinilor repetitive, influenţând astfel productivitatea, element esenţial în orice business. Know-how-ul nostru are în vedere bune resurse şi aplicaţii specializate pentru inventariere active, automatizarea activităților de vanzare, logistica, soluții de integrare și nu în ultimul rand, marketing.

Competențele noastre
100%

Inventariere active

100%

Inventariere stocuri

90%

Business Intelligence

80%

Inteligență artificială

75%

Blockchain

80%

Internet Of Things

90%

RFID

90%

Cloud

100%

Aplicații mobile

100%

Tehnologie smart

Cum ne-am descrie în câteva cuvinte

#1

soluții software inventariere active

#1

servicii inventariere stocuri

#1

servicii inventariere active

Lucrăm cu peste 50

din cele mai mari 100 de companii din România

Clienți în
8
țări

Discover the World of Software Development

Certificări:

Parteneri:

Membru fondator în Cluj IT Cluster

93%

clienți recurenți anual

Peste 3.000.000

active inventariate în fiecare an

Peste 120.000.000

unități de stoc inventariate în fiecare an
Acoperire națională
pentru serviciile de inventariere

Centre regionale:

  • București - 3 Manageri regionali
    București, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Dâmbovița
  • Bacău - 1 Manager regional
    Bacău, Suceava, Piatră Neamț, Miercurea Ciuc
  • Iași - 1 Manager regional
    Iași, Botoșani, Vaslui
  • Brăila - 1 Manager regional
    Brăila, Galați, Focșani, Buzău, Slobozia
  • Cluj - 1 Manager regional
    Cluj, Oradea, Zalău, Satu Mare, Baia Mare, Bistrița, Târgu Mureș, Albă Iulia, Hunedoara
  • Constanța - 1 Manager regional
    Constanța, Tulcea, Călărași
  • Pitești - 1 Manager regional
    Pitești, Craiova, Slatina, Râmnicu Vâlcea, Alexandria
  • Timișoara - 1 Manager regional
    Timișoara, Arad, Reșița, Deva, Drobeta, Gorj
Attended no do thoughts me on dissuade scarcely
Testimoniale

Mădălina Teușan

- Marks&Spencer

Colaborarea cu Optima Group s-a desfășurat în condiții excelente, echipa Optima, prin profesionalismul angajaților săi a oferit întreg sprijinul pentru finalizarea la timp și cu o acuratețe foarte bună a inventarelor planificate. Recomandăm Optima Group pentru serviciile externalizate de inventariere!

Anca Filip

-Pandora

Serviciile furnizate de către Optima Group sunt în concordanță cu standardele internaționale de calitate iar profesionalismul angajaților este unul foarte bun. Recomandăm Optima Group pentru profesionalismul serviciilor de inventariere prestate!

Silvia Stamatian

- BRD

În vederea asigurării serviciilor de inventariere electronică a mijloacelor fixe, Optima Group a dat dovadă de profesionalism, flexibilitate, seriozitate, forță de propunere și receptivitate la solicitările Băncii. Colaborarea s-a desfășurat în cele mai bune condiții, recomandăm societatea Optima Group ca pe un partener de încredere.

Adela Florean

- Carrefour România

Colaborarea dintre noi și echipa Optima Group pentru serviciile de inventariere din locațiile Carrefour a fost foarte bună pentru toate cele 171 locații. Rezultatul obținut după procesul de inventariere a fost foarte bun din punct de vedere al acurateții și a fost realizat intr-o perioada scurtă de timp.